27 Temmuz 2013 Cumartesi

Kahve..

   


Arkadaşlarla kahvedeyim bir kaç akşamdır. Gündemimiz her telden zamanımız bol kalbi geniş tutucu insanlar. Her ırktan topluluğuz. Hepimizin ortak bir görüşü var.Uzun zamandır yanlarına gitmiyordum yeni arkadaşlar katılmış bu asmalı salkımlı kahve ortamına. Kahve dememe bakmayın sadece mekan kahve konuşmalar boş konuşmalar değil veya okey masası kurupta daha sonra taşımı çaldın bana taş al taş hırsızı gibi muhabbetlerin döndüğü sıktıroloji felsefesinin döndüğü bir ortam değil. Oynanılan oyun bile ünlü düşünürlerin oynadığı beyin gibi gereksinim duyulan organında jimnastiğe ihtiyaç duyduğu santraç adlı filozof sanatı.
 
Metin bizim Kırklareli'li radyoda dinlediği kuran ayetlerini müzik sanıpta dinleyen birisi ve daha sonrasında islam'la tanışan onu yaşayan ve yaşatan bir arkadaşımız. İbrahim Türkmen boylarının yetiştirdiği ender türkmenlerden moğollara kafa tutacak yapıda bir vatansever. Kod adı Mücahit gerçek adı Necip olan Afganistan uyruklu ama artık Türk dediğimiz evli ve 4 çocuk babası sağlam moda tutkunu sinemasever.Özer yeni tanıştığım uzunca bir süre aralarına dahil olamadığım bu kahve ortamına dahil olan Uğur karışımı karadenizli tipinde daha sonra Kastamonulu olduğunu öğrendiğim iyi niyetli bir arkadaşımız.
 
Muhabbet koyulaşmaz mı haliyle Siyasetten moda'ya araba'dan motorlu taşıtlar vergisine düşünürlükten düşünmeye sevk eden sert kıvamda süper bir arena ortamı.Ve tabii ortak tutkumuz futbol şöyle baktığımda 2 Galatasaraylı, 2 Beşiktaşlı, 1 adet Fenerli var mevcutta. Kendim Beşiktaşlı olarak yeni stadyumdan konu açtık. Stad süper olacak ya dedim bu yıkım çalışmalarını izlerken bile heyecan duyuyorum yakın zamanda  bu stadyum bittiğinde en fazla locaya biz sahip olacağız derken ufaktan dokunduyorum renklilere. Herkes de ortak bir görüş Fikret Orman Beşiktaş için bir şans görüşü benimsenmiş. Ben bizim bu ortamın görüşüne önem veririm oradan çıkan ortak görüş yüzde yüz doğru çıkar, haliyle gururlanmak da biz Beşiktaşlılara düşüyor. Şike kaousundan dolayı Metin futboldan soğumuş görüntüsünü şu muhabbeti kapatalımla dışa vurum olarak yansıtıyor haliyle. ve Konu değişir herkesin ortak sorunu Aşk'a bağlanır.
 
Yahu Türkmen İbo durumlar sende ne durumda masa altı durmadan mesaj yazardın, o hikaye çoktan bitti kendi hikayemi yazıyorum der Türkmen İbo. Müco zaten evli 5. çocuk ne alemde diyorum oha çüş yetmedimi 4 tane der, yeter dedim. Metin zaten bilindik bir kere görmüş bu kadınlardaki dalgalı kuru bırakmış dalgalı denizde kadınları. Aramıza yeni katılan Özer'e soruyorum sende durumlar nasıl beni hiç sorma der 5 yıllık ilişkim vardı 1,5 yıllık ilişkim yok gel-git med-cezirler yaşadım ve sonunda aranızdayım. Dedim ayrılmak niye zor ? herkes afallar bir şekilde kalır niye zor olsun derler ama zaten zordur bunuda bilirler. Ben yine görüşümü söyleyim sizde çay söyleyin derim ayrılığın en zor zanaatı kıskançlık ve yedirememe derim herkes başını sallar ve onaylar napalım derim ?

Özer atlar ; Bol bol Domuz eti tüketelim belki işe yarar..
İşte söz budur güldük tabii geniş olamadıktan sonra daha bu kadınların elinde çoookkk fazla koz olur der ve bu akşamlık gündemimizi noktalarız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder